DNA INOVIRA

Kao komunikacioni partner USAID Srbije, lansirali smo se u novu poslovnu galaksiju i otkrili ekonomski model budućnosti – superklastere!

Zahvaljujući zavidnom iskustvu, USAID nam je još jednom ukazao poverenje i poverio osmišljavanje brend identiteta novog projekta, kao i celokupnu komunikaciju tokom četiri i po godine njegovog trajanja. Krajnji cilj planiranih aktivnosti projekta je osnaživanje domaće privrede kroz uvođenje ekonomskih razvojnih modela zasnovanih na inovacijama – superklastera.

Kao prvo, osmislili smo snažan, poletan naziv – SRBIJA INOVIRA, a zatim je usledilo sve ono što danas čini projekat prepoznatljivim i upečatljivim: vizuelni identitet, komunikaciona strategija, izrada sajta, otvaranje digitalnih kanala, pozicioniranje… Zajedničkim snagama, zavrteli smo propeler inovacija i počeli da radimo punom parom na razvoju prvog srpskog superklastera!

Klijent

Srbija Inovira

Datum

2021

Kategorija

Brand i komunikaciona strategija, Branding, Website, Brošura